قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند
سرخط خبرها

موافقت شفاهی مجیدی با بازگشت باقری

  • کد خبر: ۳۹۷۳۴
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
موافقت شفاهی مجیدی با بازگشت باقری
درحالی که اوضاع دانشگر همچنان پیچیده است و بعید است او دیگر در استقلال جایی داشته باشد، اما شرایط برای بازگشت باقری رفته‌رفته مهیا می‌شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرشید باقری یکی از مغضوبین کادرفنی استقلال به دلایل انضباطی است که این روز‌ها درتمرینات استقلال حضور ندارد. باقری که با یکی از دستیاران مجیدی جرو بحث کرده بود به همین دلیل بازی با شاهین را هم از دست داد، اما ادامه تنبیه او و دور نگه داشتن از شرایط تمرینی ممکن است تبعات گرانی برای استقلال به همراه داشته باشد.
 
به سرمربی استقلال نیز گفته شده درباره بازگشت فرشید باقری با نرمش بیشتری تصمیم گیری کند واجازه دهد او بعد از بازی با شاهین به تمرینات استقلال بازگردد که ظاهر فرهاد هم پذیرفته بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر مجوز بازگشت فرشیدباقری را بدهد.
 
حسن بازگشت باقری به این است که خط میانی استقلال در دربی که چهارشنبه هفته بعد برگزار می‌شود، خالی نخواهد بود. در شرایطی که علی کریمی برای رسیدن به این بازی فوق حساس نیاز به معجزه دارد و وضعیت روزبه چشمی هم نامشخص است و هیچ بعید نیست که این بازیکن هم بازی با پرسپولیس را از دست بدهد، بازگشت فرشید باقری می‌تواند تصمیم مهمی در راستای ترمیم نقاط ضعف استقلال در خط میانی باشد.
 
بدون شک اگر فرهاد از بخشش فرشید باقری صرفنظر کند خط هافبک استقلال مقابل رقیب سنتی خالی از بازیکن تخریبی خواهد شد و مسعود ریگی تک و تنها باید به جنگ هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس برود. به همین دلیل بازگشت فرشید باقری اهمیت بسیاری دارد که ظاهر مجیدی نیز با آن مخالف نیست و بدش نمی‌آید بعد از بازی با شاهین پایان جریمه باقری را رسانه‌ای کند. درباره محمد دانشگر، اما اوضاع قدری پیچیده‌تر است.
 
دانشگر علاوه بر تنش‌هایی که با مربیان استقلال داشته با برخی بازیکنان نیز مشکلاتی دارد که این موضوع حدود یک ماه پیش رسانه‌ای شد ودانشگر یکی، دو جلسه هم در تمرینات استقلال غایب بود. ماجرا‌های دانشگر دحقیقت پیچیده است وحاشیه سازی‌های او سردراز دارد که بعید است حتی در این شرایط که خط دفاعی استقلال با کمبود بازیکن مواجه شده و چشمی در خطر از دست دادن دربی قرار دارد فرهاد مجیدی اجازه بازگشت این بازیکن را به تمرینات بدهد.
 
قرار است بلافاصله بعد از بازی با شاهین شهرداری بوشهر باشگاه استقلال درباره باقری و دانشگر بیانیه صادر کند و شاید درنهایت وضعیت حاد این روز‌های استقلال به لحاظ برخورداری از بازیکن منجر به بخشش هر دو خاطی شود، اما آنچه تا امروز قطعی و لازم الاجرا به نظر می‌رسد بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال است که تا حد زیادی حفره‌های به جا مانده در خط میانی را پر خواهدکرد.
 
باقری که در ماه‌های اخیر افت محسوسی داشته و هفته‌های متمادی از ترکیب استقلال دور بوده اگر بخشیده شود باید بازی با پرسپولیس به منزله یک فرصت بزرگ و طلایی در نظر بگیرد تا شاید جایگاهش را در استقلال سف و محکم کند وگرنه ممکن است بعد از این بازی نام او هم درمیان بازیکنانی قرار بگیرد که باشگاه آن‌ها را مازاد اعلام خواهد کرد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->